23 Haziran 2009 Salı

Gülderen Abla Yanıtlıyor

Merhabalar Gülderen ablacığım,

Ben 24 yaşında çok güzel ve çok bahtsız bir kızım. Bahtsızlığım biraz da kendi lakaytlığımdan mı kaynaklanıyor, artık bunu okuyunca siz karar verirsiniz. Ablacığım, benim erkeklerle derdim var. Daha geçenlerde ayrıldığım sevgilimin kırkı çıkmadan başka bir erkekle yakınlaştım. Üstelik ayrıldığım sevgilimin sevgilisi olduğu gibi, yakınlaştığım kişinin de nişanlısı var. Ama inan ki ablacığım sevgilisi olan tıyniyetsiz adam beni "vallahi onu sevmiyorum, zaten ayrılacağım" diyerek kandırmıştı ve o arada da kendine aşık etmişti. Bunun yalan olduğunu anladım tabi ama hırs yaptım ayrılmadım. O dönem kendimi çekirdeğe vermişim, her yanım sivilce, öyle fena bir dönemdi. Hırsım geçince zaten bitti, acı çekmedim. Nişanlı olana gelince, o benim çok sevdiğim bir arkadaşımdı, inanınız ki onunla ilgili bir art niyetim olmamıştı. Ama nasıl olduysa oldu, aramızdaki yakınlaşmadan sonra pişman oldum, onda da bana karşı bir soğukluk sezdim ve onu kaybettiğimi düşünerek çok üzüldüm. Kahrımdan iki günde bir koca kavanoz Nutella'yı ekmeksiz nasıl yemişim bilmiyorum. İşimi gücümü yapamaz hale geldim, adet düzenim bozuldu. Ablacığım, içinden çıkamadığım nokta şu ki aşık oldum dediğim insandan ayrılıp acı çekmediğim halde, çok sevdiğim bu arkadaşımı kaybetmiş olma ihtimalinin beni derinden yaralaması ve haftalarca acı çektirmesini hiçbir kurama sığdıramıyorum. Ne olur buna bir açıklık getirin. Rumuz: Bas Balkon

Cevap: Sevgili yavrum, öncelikle şunu belirtmem gerekir ki bahtsızlığın güzelliğinden değil kafasızlığından ileri gelmekte. Yoldan geçen en anlayışlı vatandaşa sorsan, "Be akılsız, hadi ilkini anladık, aşk diyorsun. Peki nişanlısı olan adamla ne işin vardı, bunda da mı sen masumsun, yürü git işine" demez mi? Der. Bir başka şahsi fikrimi belirtmem gerekirse, "çok sevdiğim bir arkadaşımdı" lafı yüzyılın kolpasıdır. Buna ancak Kuşum Aydın'ı inandırırsın. Ne demek istediğimi sen gayet iyi anladın. Tek diyebileceğim yavrum, titre ve kendine gel. Yok ben daha aymam diyorsan bundan sonraki sevgilini çıtayı yükseltmek adına evli adamlardan seçmeğe gayret et derim. Çıta önemli.

Hiç yorum yok: