12 Temmuz 2008 Cumartesi

Gülderen Abla Yanıtlıyor

Merhaba Gülderen abla,
Maalesef size durumumu çekinerek söylemem gerekir ki ben üniversitemizde görevli bir profesörüm o yüzden kimliğimin saklı kalmasını özellikle rica edeceğimdir. Bildiğiniz gibi bu akademik dünya çeşitli Bizans oyunlarıyla dolu. Ben de titrimi alana kadar bu yollardan geçtim, şu anda prof.um ama mesleğimin getirilerinden dolayı üzerime yapışan hırsı bir türlü atamıyorum. Öncelikle utanarak söylemem gerekiyor ki öğrenciler arasında ayrımcılık yapıyorum. Hep benim öğrencilerim iyi olsun istiyorum, bu nedenle diğer insanların öğrencileri geldiklerinde bir bahane buluyor, istedikleri notaları vermiyor, cd'lerimi kopyalamıyor, bilgilerimi paylaşmıyorum. Geçenlerde yine başka bir hoca Reiding si minör almak için bir öğrencisini odama yollamış. Asistanım önceden tembihlediğim gibi yok demiş ama onun kütüphanemde metodu gördüğünü iddia ediyor, ondan bişey kaçmaz diyor. Duyumlarıma göre bu öğrenci pek de dedikoducu bir insanmış. Daha sonra ben kendisine haber yollayarak yokmuş dedirttim, kendisi de bu notalara ulaşmak için bin kilometre uzaktaki Bilkent kütüphanesine gitmek zorunda kaldı, açıkçası bundan da büyük bir zevk aldım. Olay bu şekilde kapanacak derken geçen hafta konserde kendisiyle göz göze geldim ama kaçamadım. En sevecen tavrımı takınarak "Güzelim buldun mu Reiding si minörü, bulamadıysan yarın gel vereyim " dedim, o da buldum diyerek gitti fakat içime bir kurt düştü. Gülderen ablam günah çıkardığımı sanmayın sakın, sadece bu öğrencimin blogu var dedikodumu yapar, saçımın modeliyle dalga geçer, ayrıca onun diline düşeceğime Allahım karnımı doyurup bi kurşun sıksın kafama daha iyi. Benim akademik itibarım sarsılır Gülderen ablacığım. Ne olur bana bir yol gösterin. Bir de saçımın modeliyle ilgili şüphelerim var. Henüz kimse kötü olduğunu söylemedi ancak iyi olduğunu söyleyen de çıkmadı. Ama galiba pek de iyi değil. Bu konudaki görüşlerinizi de merakla bekliyorum. Dokunsanız ağlayacak gibiyim. Rumuz: Açık öğretim saç

Cevap: Vah vahhh değerli hocam prof olduğunuza göre menapoz döneminiz de geçmiştir büyük ihtimalle ama bilemedim durumunuzu hangi teoriye sığdırsam. Orkestralarda kadro bulamadığınızdan ezilmiş kalmış olmayasınız hala el kadar çocuklarla didişiyorsunuz? Ama niyetim burada sizi yargılamak değil yardımcı olmak olduğundan bir dahaki seferler için size naçizane tavsiyemi vereyim. O öğrenciyi hemen nota yok deyip Bilkent'e yollamak yerine Rusça yazılı başka herhangi bir si minör bişey verseydiniz en azından bir süre daha oyalamış ve daha az çalışmasını sağlamış olurdunuz. Kimliğinizi açıklamak istemeyip fotoğrafınızı yollamanızdan anladığım kadarıyla da aklınız pek çalışmıyor olsa gerek. Saçlar güzel.

Hiç yorum yok: