15 Temmuz 2008 Salı

Gülderen Abla Yanıtlıyor

Merhaba Gülderen abla, öncelikle okulumuzun rehberlik servisinde sizin gibi deneyimli, bilgili, yıllanmış birisini görmek büyük bir onur ve şeref kaynağıdır. Ben 19 yaşında, operacı olmak isteyen, kimsenin kolay kolay hayır diyemeyeceği güzellik ve seksapalitede bir genç kızım. Geçen sene gene operacı olan bir büyüğümle tanıştım. Arasıra sesime baktırıyordum. Operaya olan aşkım öylesine tutkuluydu ki hakkımda söylenen "o yakında g.tüne de baktırır" laflarını duymazdan gelebiliyordum. Gelgelelim ki sesime baktırdığım opera hocamla bir gün aramda bir elektriklenme oldu, aslında kendime hakim olmam gerektiğini biliyordum çünkü evli bir insandı ama bugüne kadarki bütün ilişkilerimde olduğu gibi bunda da kendime hakim olmadım. Karısı öğrendi, ailemi aradı, beni aradı, bizlere ağza alınmayacak küfürler savurdu, daha sonra da boşanma davası açıp sevgilimin bütün gelir ve maaşına el koydu, şu anda tamamen benim kazandığım paralarla geçiniyoruz. Bir ara kendimi dine de verdim ama kısa sürdü. İnsan içine çıkamıyoruz, bütün sanat camiasına rezil rüsva olduk. Garip bi bunalımın içindeyim 30 saniyede bir ruhsal durumum değişiyor, bazen atak geçirip üzerine saldırıyorum ve onu dövüyorum. O da bana ağza alınmayacak küfürler söylüyor. Sizce bu ilişkide bir ışık var mı? Rumuz: Tosca

Cevap: Güzel kızım, operacılar 1. sınıf insanlardır toplu taşıma araçlarına da binmezler. Sen bugün o güzelliğinle kazandığın paraları yarın çocuğuyla karısını hayvanat bahçesine götürsün diye eline sayarsın. Madem o seni kullanıyor güzel yavrum, sen de vakit geçmeden onu kullan, güzelliğini kaybetmeden operadan kadro almaya, aldıktan sonra da o adamı bırakıp kendine 5o'lik bir şef bularak solist olmaya bak. Müzik işi pis iş.

Hiç yorum yok: