4 Şubat 2008 Pazartesi

Merhaba Bilimseverler!

Bundan böyle, çevremizdeki insanlarla daha iyi anlaşacağız, onları daha iyi anlayacağız. Neden mi? Çünkü artık "Sosyal İncelemeler Merkezi" var!

"Sosyal İncelemeler Merkezi" ne mi? Bir bilgi dağarcığı, bir ansiklopedi adeta. Görüp de tanımadığınız, tanıyıp da anlayamadığınız, anladığınız halde anlam vermediğiniz, anlam vermeye başladığınızda kaybettiğiniz o kimi zaman esrarengiz, kimi zaman rahatsız edici, bazı bazı gülünç kişi, olay ve duyguların anlamlandırılması, kategorize edilerek halka arzı.

Siz de çekinmeyin. Aklınıza takılan herhangi bir noktayı ya da incelememizi istediğiniz vaka, duygu ya da kişilik tipini yazın yollayın.

Unutmayın, sizin için araştırıyor, sizin için inceliyoruz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Öncelikle selam olsun Bolu Beyi'ne.

Değerli Kim, Deniz, Abbas,
Üçünüze sesleniyorum. Biloğumu bir başkasının emellerine alet olmak adına kullanıyorsanız sizi kınıyorum. Bilok yazma hevesinin bir gelip bir gittiğini -hatta bende bir gelip bin gidiyor- göz önüne alacak olursak, siz yazın ben okuyayım en iyisi.

Değerli Sosyal İncelemeler Genel Başkanı,
Popüler olmayan ve boş yazmayan her biloğu severim. Her blok da beni sever. Bloklaşmaya karşıyım.

Özellikle de en eski yazınıza yorum yaptım ki görüntü kirliliği yaratmayayım.

Esen kalın.

Mürşit İlim dedi ki...

Hay allah, bendeki de ne kafasızlık. Dün ne yediğini bilmeyen insan olarak vallahi çok şaşırdım. Daha blog kardeşliğine alışık değilim. Sağdan soldan sataşıyorum çeşitli kimselere rastgele, kimse geri dönmüyor, unutuyorum. Ben buna sıradan beklentisizlik kuramı diyorum. Hatta formülize ettim onu da bir ara açıklayacağım. Ama bravo, bir ilksin. Hele hele en eski yazımıza yorum yapmış olman beni gerçekten duygulandırdı.

Bir tekil bir çoğul konuşuyorum farkındayım.